środa, 1 sierpnia 2018

3. Zawitał sierpień


No i proszę- sierpień już nastał. Dla niektórych to już półmetek wakacyjnych przyjemności. Jednak nie dla mnie - w tym roku mam najdłuższe wakacje w życiu.

Dlatego próbuję zaplanować je jak najlepiej i nareszcie odświeżyć swoją wiedzę o nowe słówka, gramatyczne powtórki oraz rozwijanie umiejętności. Dzisiaj na tapetę wybrałam francuski.


 

Zauważyłam,że wszystkie kalendarze, które powstają są w języku angielskim. Dlatego postanowiłam przygotować dla Was kalendarz, który pomoże Wam zorganizować ostatni miesiąc odpoczynku. Kalendarz jest stworzony dla pasjonatów języka francuskiego. W łatwy sposób można zaplanować swój cel główny, pośrednie oraz wpisywać drobne informacje każdego dnia. Prezentuje się on tak:


Z góry przepraszam za jakość. Aby pobrać kalendarz w lepszej (o wiele) jakości, wystarczy kliknąć tutaj:


Życzę miłego użytkowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz