czwartek, 26 lipca 2018

1. Witajcie



Chciałabym się ze wszystkimi przywitać. Nazywam się Rozalia i przedstawiam Wam blog dedykowany językom obcym. Nauka ich sprawia mi wielką przyjemność. Uwielbiam poszukiwać nowych metod nauki, wspomagających aplikacji bądź sposobów motywacji. 

Ten blog będzie głównie moim motywatorem to działania. Jako, że wiem jak ciężko jest wygospodarować czas na systematyczną naukę, postanowiłam stworzyć stronę na której będę wraz
z Wami uczyć się języków obcych. 

Skupimy się głównie na zaawansowanym angielskim, średnio zaawansowanym niemieckim oraz podstawowym francuskim. 

Posty na blogu będą pojawiały się w miarę regularnie, planuję 1-2 na tydzień. Nie chcę obiecywać więcej, jako że również jestem dość zajętą osobą. 

Miło mi Cię widzieć i mam nadzieję,że będziemy się dobrze bawić. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, jestem tego pewna. Pora zabierać się do pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz