niedziela, 2 września 2018

6. To już wrzesień


 Nastał wrzesień. Ten miesiąc kojarzy mi się tylko z jednym- początek szkoły. Pomimo, że w tym roku zaczynam troszkę później moją przygodę z edukacją, już czuję przypływ nowej energii. Zwłaszcza, że udało mi się naprawdę odpocząć przez te dwa tygodnie nieobecności tutaj. Zabieram się jednak do pracy. Tutaj chciałabym zawrzeć plan, który wyznaczyłam sobie na ten rok szkolny. Razem z Wami będę próbować go osiągnąć. Ponadto przedstawię pomysły na kilka nowych serii, które regularnie będą gościć na tym blogu. 


 Moje cele:

Od wielu lat na samym początku roku ustanawiam sobie pewne cele, które staram się osiągnąć. Zazwyczaj było to poznawanie umiejętności lub rozwianie problematycznych przedmiotów szkolnych.  Tym razem jednak, postanowiłam zaplanować coś bardziej oryginalnego. Oto spis celów na ten rok (od najważniejszego, do najmniej istotnego)

1. Osiągnąć certyfikat CPE z języka angielskiego (C2)
2. Powtórzyć język niemiecki (nadrobić roczne zaległości, poszerzyć słownictwo)
3. Odświeżyć język francuski (zacząć od podstaw jeszcze raz)

Tamten rok szkolny z powodu matur był dla mnie naprawdę trudny. Nie mogłam oddać się swoim pasjom, tylko szlifowałam fizykę i matematykę. Boleśnie odczuwam to w językach, z którymi mam mniejszy kontakt na co dzień. Stąd takie moje plany- wraz z Wami będę dzielić się opiniami na temat materiałów, z których korzystam.  

Serie na blogu:

Postanowiłam stworzyć coś w rodzaju tematycznych serii o krajach, kulturze i językach. W nauce języka zawsze najbardziej fascynują mnie powiązania kulturowe lub historyczne. Dlatego też przedstawiam kilka nowych serii:

1. Niemiecki jest piękny- odkrywamy tajniki języka niemieckiego i sprawiamy, że będzie on brzmiał lepiej dla ucha. 
2. Francuskie znakomitości- tutaj przybliżę życie i twórczość sławnych Francuzów. 
3. Wiele obliczy angielskiego - seria poświęcona różnym akcentom, idiomom i ciekawostkom dotyczących tego języka.

Jeśli macie jakieś propozycje, bardzo chętnie poczytam je w Waszych komentarzach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz